Day 1

Ok, so we were up to a great start. Only watching unplugthetv videos, no more access to any news or social media whatsoever and other shit. I felt like my day had way more variety in comparison to others, maybe because it’s just the beginning, but after I’m into this for a week I’ll know for sure.

Talking to a stranger today: Fernanda, a friend of a friend that rides back home from school on the same van as she does.

Yeah, it was random and it was funny. People thought I was flirting with her since she’s really attractive and all, but yeaaaaah. Looking back, what the hell was I thinking, really.

What will I do when I’m 19 years old: I see myself in College and I’m having a hard time picturing anything else. Too many damn variables and you can’t predict shit. I might have my own apartment by then, who knows if I’ll get my license that soon.

Although I am sure I’ll work more than a slave, after all it’s architecture. Unappreciated work for long periods of journey. Yaaaaaaaaay!

But moving on, I’d love to have my apartment in São Paulo by then, or staying here in this condo. My sister is right about the view, it balances out all the money we pay for this condo.

As for my reevaluated long-belief: over-analysis.

For long I used to believe that rational thinking was the best way to try and understand things and people, which it really isn’t. It is a method, but not always the most efficient one. Empathy does much more wonders.

And this was my first day.

BTW, fuck cold showers.

Advertisements

Today I had to vote for the first time in my whole life.

This wasn’t a very interesting Sunday, but it is now long past that boring Sunday to an ever changing Thursday.

It’s odd how things severely change once your point of view modifies itself. A few days ago and I wouldn’t be able to carry on with this post, should I call it so. (Although I believe it’s more rambling and metaphysical traveling rather than just a post)

Anywho, have a fucking beautiful day.

Fooling someone

You there, who lies behind the screen and watches from afar.

You don’t fool anyone with that judgmental attitude, nor that closed face.

Your nonchalance only depicts how broken you are inside, how much you are avoiding yourself.

Hate or love, which one would you rather have?

Get your shit together, trash it, and do something worthwhile your time.

Let go of that haunting past, to have your own future.

Pack up, go to Tahiti or someplace where you can relax.

Then realize how much you were doing all that crap to yourself.

You were the one fucking it up, after all.

Only then, you’ll be able to move on.

Smiles,

A foolish man.

Words of regret, yet so reassuring.

This December 3rd has been reaaaaaaally twisted. I spent 1 hour at best at chez moi today.

Shitloads of training, shiiiitloads of walking.

Shitloads of eating, shitloads of laughing.

No longer under their shadow, I dictate my own path like I always did.

We’re just pawns meant for something bigger.

And as always, since I’m sleepy I’ll leave this, hoping it’ll be fixed someday just like us.

To my inspiration

To you, inspiration.

Oh how you’ve allowed me to become such a different person,
living and learning in unison.
Always pushing me to my fullest, to my very best.
But it is time I no longer follow you,
live for you.
be you.

Such mimicry has brought what I expected, not what I wanted.
When am I going to be happy? Not with you, of course.
In any case you’re the past and we’re both going to be part
of our own future. So… I’ll let you go.
It was good knowing you.

Continue reading

so hilariously bad. literally

I laugh at despair. I don’t know. Nothing really gets to me man, LOL.

If I’m angry, I’m only angry for like… nothing longer than an hour at most.

ANYWHOOZLE…

It’s late August. It’s time for SCHOOL.

 

EDIT: horyjunk this is longer than I thought I was typing, LOL SORRY.

Continue reading